Klient: Společně o.p.s.

Aktivní v každém věku

Cíl byl jasný: prostřednictvím PR představit seniorům Kartu seniora
a pomoci jim tak žít aktivně a naplno.

 

Eso v rukávu

Karta seniora je osobní průkaz, který přináší lidem starším 55 let výhodné nabídky a slevy u stovek partnerů v České republice a na Slovensku. Cílem projektu je zpříjemnění a prodloužení aktivního života seniorů, stejně jako podpora jejich přeshraniční aktivity.

 

Československé
pokrytí

Nezisková organizace Společně se na nás obrátila, abychom se postarali o představení Karty seniora v českých a slovenských médiích. Primárním cílem bylo pokrýt regionální média v Moravskoslezském, Jihomoravském, Trenčínském a Žilinském kraji. A my řekli: „Jasně, proč ne?“

   

Kombinace obojího

Součástí zadání bylo uvést ve vybraných médiích odkazy a loga Evropského fondu pro regionální rozvoj a Programu přeshraniční spolupráce Slovenská republika – Česká republika 2014–2020.

I proto jsme navrhli kombinaci klasického public relations a placených komerčních článků. Pak už stačilo jen sepsat a rozeslat vymazlenou tiskovou zprávu.

   

A výsledek?

21 600

Počet
čtenářů

Minimálně tolik čtenářů se díky naší snaze dozvědělo o projektu Karta seniora. A to už za to stojí!

19

Zmínky
v médiích

Na základě tiskové zprávy vyšlo devatenáct zmínek na serverech jako je E15.cz, Pravda.sk, hnonline.sk a hlavnespravy.sk.

Lokální
zacílení

Zpráva vyšla v online i tištěné podobě Moravskoslezského deníku, Trenčianských a Žilinských novinách.

Máte zájem o podobné řešení?

Ozvěte se nám. Rádi pro vás přichystáme něco jedinečného.

Chci skvělé řešení!