Klient: GUMOTEX, a.s.

Společně na
jedné vlně

Od prezentace nového produktu až po tvorbu strategie celé značky.

 

Pozor, připlouvá THAYA

Na počátku naší spolupráce GUMOTEX právě dokončoval vývoj revoluční lodě THAYA. Tu potřeboval co možná nejlépe představit na Paddle Expo – největší pádlerské akci roku. Pochopili jsme,
že pokud tam máme zazářit,
musíme to vzít od začátku.

   

Hezky
popořádku

Jelikož se GUMOTEX dělí na několik divizí, bylo potřeba komunikaci „Boats and Outdoor“ odlišit nejen od konkurence, ale i od dalších výrobků společnosti. Dali jsme hlavy dohromady a vytvořili archetyp značky, hlavní slogan, stejně jako jednotící vizuální prvky celé komunikace.

         

Šetrné k přírodě,
přátelské k padlérům

 

Lidskost
a přirozenost

Ručně psané písmo vzbuzuje pocit sounáležitosti, představuje jednoho z nás. Zdá se, jako by texty v katalogu psal sám pádler, který si dělá vlastnoruční poznámky k jednotlivým modelům.

 

Souznění
s přírodou

Voda má mnoho tváří. Někdy je tichá a klidná, někdy divoká a nespoutaná. Propojení s přírodou je pro značku i s ohledem na ekologičnost výroby zcela klíčová. I proto proniká do každého vizuálu.

 

Přátelskost
a srozumitelnost

GUMOTEX nepotřebuje využívat v komunikaci „reklamštinu“, protože věří v kvalitu každého ze svých produktů. Raději mluví jasně, k věci a bez zbytečných příkras.

Hurá na vodu

Tedy nejdříve do Norimberku,
který hostí Paddle Expo.

Právě tam jsme chtěli prezentovat hlavní benefity a revoluční technologii,
kterou loď THAYA disponuje.

Stánek podle
pádlerova gusta

Jak GUMOTEX, tak nový model lodi THAYA jsme chtěli prezentovat v plné parádě. Proto jsme se rozhodli pro pádlery přichystat co nejvíce autentický zážitek.

Vznikl stánek, kde se pádleři cítili jako doma, našli kousek přírody a zároveň poznali nejnovější technologické vychytávky od GUMOTEXu.

   

Dotaženo
do detailů

Nikdy to nechceme nechat jen tak plavat. Vytvořili jsme video, které návštěvníkům podrobně představuje benefity nové technologie a lodi THAYA. Souběžně s ním jsme zpracovali veletržní katalog, produktové listy, visačky a mnohé další.

Protože když na už něčem pracujeme, nechceme, aby to
bylo jen náhodné plácnutí vody.
     
 

Máte zájem o podobné řešení?

Ozvěte se nám. Rádi pro vás přichystáme něco jedinečného.

Chci skvělé řešení!