Klient: E.ON

Energie
od A do Z

Vytvořit unikátní znalostní databázi o úsporách energií, která v Česku nemá obdoby? Takovou, kterou budou obdivovat a respektovat i v zahraničí? Jasně, proč ne.

 

E.ON Rádce
k vašim službám

Cílem projektu E.ON Rádce bylo vytvořit doslova "Wikipedii o energetice". A to jak pro klienty, tak pro neklienty společnosti E.ON. Součástí nového webu měla být také e-mailová poradna s kompletním poradenstvím ohledně energetiky. Neméně důležitým cílem bylo připojit ke korporátnímu webu E.ONu praktický obsah a tím zvýšit organickou návštěvnost stránek.

 

Obsah,
co má jiskru

V úzké spolupráci s klientem jsme stanovili čtyři klíčové tematické oblasti obsahu - úspory energie, chytrá energie, alternativní doprava a ekologie. Samozřejmostí byla analýza klíčových slov a jejich trendů v hledanosti. Pečlivě jsme sestavili informační architekturu a design nového portálu a chybělo už jen jediné... Začít psát. A to nám jde skvěle - doposud jsme napsali více než 200 oborových článků.

 

Jednička
na poli
energetiky

E.ON Rádce běží i po letech jako na drátkách. Podařilo se nám vytvořit znalostní databázi, v níž lidé hledají odpovědi na své otázky, zároveň jsme klienta dokázali prezentovat jako primární autoritu v oboru. Díky vynikajícím výsledkům organické návštěvnosti si našeho řešení všimla i centrála společnosti v Německu. To nebude náhoda.

Jak šel čas

Díky důsledné práci se rok od roku zvyšuje jak návštěvnost i počet generovaných leadů. Posuďte sami.

65 088 čtenářů 2016
196 381 čtenářů 2017
313 167 čtenářů 2018
398 034 čtenářů 2019

Máte zájem o podobné řešení?

Ozvěte se nám. Rádi pro vás přichystáme něco jedinečného.

Chci skvělé řešení!