Klient: AuresLab

Inovujeme
tradiční odvětví
automotive

Přesvědčit média, že i v na první pohled obyčejném podnikání s ojetými vozy lze najít zajímavá témata, je vskutku oříšek. Nám se to povedlo na výbornou.

 

Tradiční byznys,
netradiční náměty

Jsme rádi, že se do toho Aures Holding (mj. vlastník AAA Auto) pustil rovnou po hlavě a založil inovační laboratoř AuresLab. Před nás tak postavili nelehkou výzvu: naservírovat médiím témata a podněty, které nevycházejí jen z nudných statistických dat o počtu prodaných aut.

 

Řadíme na vyšší
rychlostní stupeň

Abychom dosáhli vytyčených cílů, vhodně jsme namíchali produktová témata s lifestylovými a články odbornějšího charakteru. Jednou jsme psali o veteránech jakožto skrytém klenotu odpočívajícím v garáži čtenářů, jindy zase o fenoménu dynamického oceňování zboží nebo elektromobilitě. Tím jsme na trhu zvyšovali povědomí o klientovi a zlepšovali jeho image inovátora a opinion leadera.

 

Na plný plyn

Při představování inovací a jejich významu, je potřeba vycházet více než kdy jindy z kvalitních dat. Ta jsme čerpali nejen přímo od klienta, ale také z rozsáhlých zahraničních studií. Díky důsledné mravenčí práci naše články a postřehy rezonovaly v největších ekonomických médiích v Česku.

 

Využili jsme
kouzla
osobnosti

Jako doplňující kanál jsme založili blog pro výkonného ředitele AuresLabu Stanislava Gálika na serveru Aktuálně.cz. Zde jsme pokračovali ve sdílení myšlenek a víření diskuse o inovacích v oblasti automotive průmyslu.

„V Narrative Media nám díky precizní PR komunikaci pomohli zviditelnit AuresLab a představit jej jako významného hráče na poli inovací v automobilovém průmyslu. Výborná spolupráce." Stanislav Gálik, Innovations Director

Řečí čísel

Od začátku spolupráce se nám podařilo pravidelně umisťovat klienta do širokého spektra médií, počínaje klasickými zpravodajskými servery a tiskem přes ekonomická média až po auto-moto část trhu.

280+

Zmínky
v médiích

40+

Různých
médií

720+

Odpracovaných
hodin

Máte zájem o podobné řešení?

Ozvěte se nám. Rádi pro vás přichystáme něco jedinečného.

Chci skvělé řešení!