5.5.2016 Petr Woff

Návod: Bezplatná analýza klíčových slov

My všichni ve svém pracovním čase přemýšlíme, vyrábíme a poskytujeme služby, abychom uspokojili poptávku ostatních lidí. Klíčem k úspěchu jsou právě potřeby, touhy a sny našich potenciálních zákazníků. Můžeme obcházet sousedy a ptát se, co chtějí koupit. Taky můžeme zaplatit sociologické agentuře, aby provedla výzkum trhu. Anebo rychle a zadarmo prozkoumáme statistiky internetových vyhledávačů! Analýza klíčových slov odhalí, jak často, kdy a jakými výrazy hledají lidé vaše služby.

Google.com a Seznam.cz zveřejňují cenná data

Internetem pravidelně brouzdá skoro polovina světové a většina tuzemské populace. Když chceme sdílet svoje postřehy a dojmy, používáme e-mailové schránky a sociální sítě. Když hledáme svůj individuální užitek, zpravidla napíšeme dotaz do internetového vyhledávače. Portály Google.com a Seznam.cz touto cestou získávají drahocenná data o tržní poptávce, která částečně prozrazují všem zájemcům. Analýza klíčových slov vám pomůže, abyste sestavili ve správný čas úspěšnou nabídku.

Lidské zájmy se pochopitelně časem mění, ať už kvůli ročnímu období, nebo kvůli výjimečným událostem. Například vánoční dárky a lyžařské zájezdy jsou žádané na přelomu roku, zatímco zahradnické potřeby a přímořská letoviska přitahují pozornost spíše v létě. Statistiky internetových vyhledávačů vyčíslují četnost konkrétních dotazů v každém kalendářním měsíci zvlášť. Například samotné sousloví „analýza klíčových slov“ hledají během celého roku tisíce obyvatel České republiky.

Analýza klíčových slov vyžaduje představivost

Google.com umožňuje filtrovat data také podle státu a jazyka, zatímco Seznam.cz ukazuje i hledanost souvisejících pojmů (například „SEO analýza klíčových slov“, „sestavení analýzy klíčových slov“ apod.). Každopádně musíte nejdříve použít vlastní imaginaci, vžít se do situace potenciálního zákazníka a vhodné dotazy sami vymyslet.

Statistiky hledanosti najdete ZDE (za Google.com) a ZDE (za Seznam.cz). V obou případech potřebujete bezplatný osobní účet, respektive tamní e-mailovou schránku (@seznam.cz nebo @gmail.com).

TIP: Využijte naše zkušenosti a individuální poradenství, stačí napsat na e-mailovou adresu kamil.gric@narrativemedia.cz nebo zatelefonovat na číslo 737 289 527. Rádi vám pomůžeme, abyste internetové poptávce účinně odpověděli svojí nabídkou.

Líbil se vám článek? Dejte o něm vědět...Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Tagged: , , , ,