Táhněte za jeden provaz: Proč je důležité mít komunikační manuál

Pokud vám na vaší značce záleží, jednou z věcí, kterou byste měli chránit a rozvíjet, je jednotná komunikace. S jejím dodržením vám pomůže komunikační manuál, díky němuž navíc ušetříte spoustu času a financí. Na e-shopu se díváte na boty, po kterých jste šilhali již týden. Máte je v košíku. Zaplaceno! Dorazil i oficiální potvrzující mail s podpisem jakéhosi Milana. Po počáteční euforii však přichází

Read More

Proč náš firemní web vznikal více než rok

„Firemní web je vaše online vizitka – mít ho prostě musíte.“ Za svůj život jsem tuto větu řekl mnohokrát – přátelům, klientům i obchodním partnerům. Není proto divu, že když zůstávala naše agentura Narrative Media už rok bez jakékoliv webové prezentace, dostával jsem dotazy, proč se svou radou sám neřídím. Inu, není za tím nic složitého. Udělat jednoduchý firemní web

Read More

HR jinak, aneb proč jsem změnil způsob nabírání lidí

Dobří lidé, to je základ každé kvalitní agentury. Přesvědčil jsem se o tom několikrát. Nejdříve zpovzdálí v dobách, kdy Tomáš Fikar budoval jádro konzultační společnosti ACOMWARE. Naposledy i sám, když jsem před skoro dvěma lety přesedlal z úlohy „freelancera“ do role leadera malého týmu, který poskytuje služby ostatním. Poměrně brzy jsem zjistil, že co stačilo k získání správného uchazeče v

Read More